Betul ker Vemma bukan MLM... ??????
Betul ker Vemma boleh buat DUIT TANPA MENJUAL LANGSUNG...

Abis tu kalau tak jual camana boleh dapat INCOME??


~Betul rakan2. Vemma bukan MLM sbb kita tidak dibayar based on level tertentu sahaja tetapi vemma ni Multi Volume Marketing (MVM).. Vemma membayar income kita based on volume sales dalam team kiri dan kanan tanpa kira had level (INFINITY)

...
~Juga betul sbb Vemma tak menawarkan BONUS JUALAN RUNCIT. Orang lama ke orang baru ke.. beli produk harga sama jer.. Bila takde bonus jualan runcit.. itu maksdnya Vemma tak suruh jual pun.. Kalau nak jual jugak terpulang.. tp takde untung lar sbb Vemma very eksklusif.. takde permainan harga.. atau anda mungkin dikenakan tindakan. Setiap pembelian produk direct dgn syarikat...

~Anda HANYA perlu menjadi PENGGUNA BIJAK. Consume & Share.. Guna dan Kongsi Cerita.. Kalau anda tak nak buat bisnes pun.. anda sangat2 disarankan ambil Vemma sbb utk kekal sihat.. badan kita perlukan VITAMIN, MINERAL dan ANTIOKSIDAN yang lengkap.. Vemma diiktiraf oleh pakar perubatan (PDR) dan diperakui membantu pulihkan hampir 200 jenis penyakit kronik (rujuk youtube utk testimoni).. jadi kenapa perlu ragu. Minum 2oz vemma sehari.. dan nikmati kehidupan yang sihat dan bertenaga.. Kongsi cerita & peluang.. jika ada yg berminat.. kita akan dapat BONUS.
Tak perlu pun ambil order dari rumah ke rumah.. tak perlu simpan stok atau hantar produk..
Best kan??




Kesimpulannya anda sebenarnya ada 2 pilihan

1. kerja 30 tahun utk hidup biasa2 selepas pencen

Atau

2. Kerja 3 tahun utk hidup lumayan seumur hidup..    

 “Pilihan Ditangan Anda”    



No comments:

Post a Comment