NAK SERTAI VEMMA ?

Nak sertai Vemma???...tapi masih ragu...ini tips dari saya...


Vemma mmg perlukan Modal kerana Vemma bukan Bisnes duduk goyang kaki dapat duit...tapi Vemma boleh kerja sambil goyang kaki.....seronok kan??? itulah saya kerja dari rumah sahaja....

Cari modal itu wajib...sebab ini bisnes

Berniaga itukan 90% rezeki Allah dah kata

nak berjaya di Vemma ni senang

1) cuci minda....jadi gelas yg kosong...belajar cara nya....kerana jika hebat mana pun anda...tak boleh memandai...kena ikut cikgu dulu....

2) jangan cari alasan/kekurangan diri kerana jawapannya nanti akan jadi TIDAK

3) buat je...tanpa pikir gagal sebelum buat (cuba2 tak kemana)

4) Doa banyak2...supaya Allah tetapkan hati kita & mudahkan Impian kita

5) Usaha terus...hingga berjaya.....tiada Istilah putus asa

Insyaallah..

ingat yg berjaya macam nie 5% jeso kita nak di kalangan 5% tu....








 
 












Masih tak jelas.....jgnlah buang masa lagi....CALL SAYA TERUS JE  013-3527884......U nak cari Peluang kan...nak saya bimbing.....jgnlah segan nak call saya......camne saya nak tahu U serius ke tak.......saya nak yg serius je .... nak berjaya ngan saya.....


Mudah je nak berjaya :

 1) ada Usaha

 2) komited dgn matlamat

 3) nak belajar/boleh di ajar

JUMPA ANDA DI PUNCAK KEJAYAAN...

Hubungi saya,
untuk sebarang pertanyaan dan bantuan,

Suzie Shuib ( Mobile: 013 3527884)
    ~Success Coach~














No comments:

Post a Comment