Sharing Testimoni penguna VeMMA

Saya Muslimah Osman, seorang suri rumah tangga sepenuh masa. Mempunyai 5 orang anak. Saya mengambil keputusanuntuk joint vemma pada Feb 2011 dan sekaligus membuat keputusan tidak mahu bekerja makan gaji lagi. Alhamdulillah pada bukan Dec 2011 saya telah diiktiraf sebagai Diamond Leader setelah berusaha selama 10 bulan.


TESTIMONI SAKIT BUAH PINGGANG.

 Memang kesian dengan dugaan yang makcik saya ...hadapi ye sahabat2..nak buat pembedahan buah pinggang..tiada pula penderma yang layak..hendak tak hendak terima sahajalah cara perubatan dihospital dan hidup ibu saudara saya itu hanya bergantung kepada ubat tahan sakit semata mata kerana utk penyakit buah pinggang mmg tiada ubat.
Dalam pada asyik mendengar kesah ibu saudara saya tadi tiba2 saya terfikir pula, saya ni ada buat bisnes Vemma. Produk pula bukan calang2 hebatnya. Kenapa pula saya tak mahu beri kepada ibu saudara saya tu untuk mencuba..Saya pun terus ajak suami saya ke ipoh untuk berjumpa beliau.
Pada masa itu tawakal ajelah..dalam hati saya hendak ke dia cuba produk saya ni. Almaklum lah segala macam perubatan dah dicuba..takut juga dia tak mahu menerima usul saya. Akhirnya saya kuatkan semangat juga..saya tahu tujuan saya ikhlas untuk membantu. Dah tak sanggup tenguk dia menderitakan penyakit yang dihidapinya.
Saya pun bagi kat ibu saudara saya tu 2 botol Premix..Alhamdulillah dia tidak menolak. Saya suruh dia ambil 3 kali sehari memandangkan masa tu penyakit dia mmg dah teruk.
Selepas itu tak sampai 2 minggu saya terima panggilan dari ibu saudara saya yang mengatakan dia pergi check doktor, doctor kata buah pinggang dia dah maintain, walau tak sepenuhnya. Maintain apa pun saya kurang faham..tapi yang penting buah pinggang ibu saudara saya dah semangkin sembuh dan disahkan oleh doctor.
Gembiranya saya tak tahu nak kata pada masa tu. Gembira sbb saya dapat membantu dia mengurangkan kesakitannya.Dan sehingga ke hari ini ibu saudara saya itu adalah salah seorang pengguna Vemma yang tetap. Begitulah keajaiban produk Vemma yang dapat menyembuhkan penyakit buah pinggang.



TESTIMONI KETUMBUHAN DI RAHIM


Sharing saya yang ke dua pula ialah tentang ibu saudara saya juga. Yang tadi tu sebelah ayah. Yang ini sebelah emak pulak.
Ibu saudara saya ni 2 tahun yang lepas telah mengidap ketumbuhan didalam rahim. Sudah menjalani pembedahan. Tapi setelah 2 tahun ketumbuhan tu datang semula.
Dia dah pergi buat check up di PPUH. Dan dah buat appointment untuk buat pembedahan kali kedua.
Ibu saudara saya ni memang dah ambil keputusan tak mahu lagi berubat di hospital. Dia kata dia dah jemu dah nak berulang alik ke hospital. Dia buat tak tahu aje dgn appointment tu. Tak pergi langsung. Puas dinasihat. Dia kata dia dah jemu jumpa doctor.
Dalam pada tu penyakit dia semangkin teruk sehinggakan nak solat pun tak boleh berdiri. Dia terpaksa melakukan solat dengan duduk sahaja. Dia kata sakit kat dalam perut dia macam dihiris hiris. Nak berdiri lama pun tak boleh.
Saya pun perkenalkan pada dia Jus premix Vemma. Saya bagi dia 2 botol. Ye lah daripada menanggung sakit mcm tu..dah lah tak ke hospital. Lebih baik cuba minum Vemma saya kata pada dia. Dia pun setuju. Saya pun suruh dia minum 3 kali sehari sekali minum 2 oz.
Tak lama lepas tu bila saya jumpa balik dia, belum pun habis 2 botol jus Vemma dia kata dah tak ada rasa sakit2 lagi dalam perut. teruskan minum Vemma.
Alhamdulillah usaha saya berbaloi. Dah boleh berdiri lama2..tak ada masalah. Saya pun bagitahu kat dia suruh dia teruskan minum Vemma.
Bila saya jumpa dia kali kedua dia bagitahu saya dia dah boleh solat berdiri..tak perlu duduk lagi. Dan katanya darah tinggi dia pun dah pulih..Syukur Alhamdulillah..
Alhamdulillah sebelum ni dia mmg tak mahu buat pemeriksaan di hospital tapi kebetulan tadi saya berjumpa dgn nya yg baru pulang dari buat check up. Doctor kata memang dah tak ada pun ketumbuhan kat dalam rahim beliau.
Walau macam manapun saya sangat bersyukur pada Allah kerana dengan Vemma saya boleh menolong orang yang didalam kesakitan dan kesusahan. insyaAllah.


TESTIMONI FAMILY


 Saya juga nak berkongsi tentang khasiat jus vemma yg telah dapat menyembuhkan penyakit psoriasis pada suami saya. Sebelum ni dah bermacam macam tempat suami saya pergi berubat. Sehinggakan doctor yang memeriksa suami saya kata memang tak ada ubat untuk penyakit ini. Doctor kata penyakit ini disebabkan oleh keturunan. Tapi Alhamdulillah setelah mengamalkan meminum jus vemma penyakit tersebut semangkin berkurangan.
Kebaikan pada diri saya dan anak2 pulak. Saya ni seorang ibu yang sangat sebuk dengan kerenah 5 orang anak yang tua sekali baru tahun 4 dan yang kecil sekali berumur 2 tahun. Bayangkanlah mcm mana kerenah2 budak2 sekarang ni. Tugas saya hari2 menghantar anak2 dan mengambil di sekolah. Sangat sebuk ye sbb sessi persekolahan yang berlainan. Mana dengan urusan rumah tangga lagi..mengemas rumah, masak dan mcm2 lagi. Dengan pengambilan Jus Vemma dan Thirst telah membantu memberi tenaga pada saya dalam menguruskan hal2 rumahtangga dan anak2. Alhamdulillah.



 

No comments:

Post a Comment