10 SEBAB KENAPA PERLU SERTAI VEMMA

1. Sistem Binary - Vemma bukan MLM(multilevel). Bonus dibayar tidak mengikut level tetapi jumlah (volume) kumpulan. Konsep 2 kumpulan di kiri dan di kanan. Sistem ini menekankaneamwork/kerjasama kumpulan.Cantiknya di Vemma, ada bantuan upline dalam membina kumpulan (spilover/limpahan). Inilah uniknya Vemma...saling membantu. Bukan hanya janji kosong yg indah2. Bayangkan...ianya tidak mengira level...infiniti sampai bila2. Katakan tiba-tiba ada seorang leader hebat join dlm network kita pada level yg 500 sekalipun, ianya tetap dikira sebagai kumpulan kita...hebatkan. Tidak kira bila dan dari mana ianya tetap dikira.. Semua org tahu kini vemma berada di lebih 70 buah negara seluruh dunia...wow..cuba buka minda dan bayangkan... Yang penting usaha berterusan jgn putus asa. Saya tertarik dgn faktor infiniti ini...bayangkan apa akan jadi pada network kita 10 tahun dari sekarang sekiranya kita konsisten>>> siapa boleh jawap? semuanya jutawan. Masa tu..siapa yg berhenti atau kandas di tgh jalan akan menyesal....betul tak? kerana ia tidak hadkan kpd beberapa level sahaja...INFINITI......

 
 2.  Perniagaan yg berasaskan produk - Jika perniagaan tanpa produk, itu dipanggil skim cepat kaya. Ada sesetengah perniagaan menggunakan produk maya seperti website, sms blast dll, ini adalah perniagaan yg tidak terjamin utk jangka panjang keran rata2 ia bermain dgn pelan bayaran (compensation plan). Bisnes yg mantap adalah bisnes yg ada produk real dan ada jualan ulangan setiap bulan.. Jangka panjangnya seolah2 kita adalah pengilang yg menjual produk ke seluruh dunia tanpa sempadan. Lumayannn...yg bagusnya, tak perlu beli kilang, bayar gaji, sewa dll keranakita lakukan secara networking (rangkaian). Ini bukan skim cepat kaya atau skim lambat kaya...dua2 kita tak nak. Donald Trump..antara jutawan terkemuka dunia pernah menyebut sekiranya sekarang beliau ingin memulakan perniagaan drp zero tanpa modal yg besar, beliau akan memilih perniagaannetworking...Lihatlah begitu besarnya potensi perniagaan ini. Produk kita semuanya ada laporan dan kajian klinikal. BK sangat2 mengambil berat soal kualiti produk. Punya saintis dan kilang serta makmal sendiri. Bukan semua syarikat mengeluarkan produk sendiri. Tersenarai dalam PDR book..rujukan 350 ribu pakar perubatan sedunia lagi...Top 5 product.. Dgn produk yg berkualiti..kita boleh menekankan ttg pentingnya penjagaan kesihatan...secara tak langsung memudahkan penjualan ulangan .

3. Tiada yuran keahlian - kebanyakan syarikat lain mengenakan yuran keahlian antara rm60-100.  Di vemma, hanya dgn membeli produk, kita telah dikira ahli. Tidak seperti syarikat lain bayar yuran keahlian shj, anda sudah dikira ahli. Perkara ini hanya merugikan ahli baru dan memberi keuntungan kepada syarikat. yuran tersebut diambil sepenuhnya oleh syarikat dan tidak dibayar balik dlm bentuk bonus. Bayangkan jika ahli adalah 100,000 X rm60= rm6 juta sudah dikumpul oleh syarikat.


4. Insentif trip -- Insentif ini masih belum dilancarkan di Asia...tungguuu. Percutian go for GOLD ini ditanggung sepenuhnya oleh Vemma. Best...percutian 100% percuma termasuk makan dan minum sekeluarga. Best...percutian 100% percuma termasuk makan dan minum sekeluarga.Kita tunggu ..

5. Matching Bonus- Seperti yg telah djelaskan sebelum ini, bonus dibayar mengikut jualan kumpulan. Ia akan dibayar sebaik shj 180cv bertemu 360cv tidak kira kiri atau kanan. Ia akan dibayar sampai bila2. CV tidak lupus dan terus terkumpul..Ini akan menjadi pendapatan pasif kita. bayangkan jutawan kita Star Presidential Norsalehin menerima bonus rm50-70K seminggu.. Inilah income pasif beliau. Nak buat apa dgn income sebanyak itu...50-70 K seminggu?? Tidak seperti bisnes konventional, lebih besar perniagaan, Anda bagaimana ?? Jom rempit 3-5 tahun jerr…

6. Platinum Club Bonus- Bonus ini khas buat leader yg mencapai rank Platinum ke atas. Jika mereka membeli kereta BMW, mereka akan di bayar lebih kurang RM1500 sebulan (USD400). Jika tidak membeli BMW, mereka cuma akan menerima saguhati usd 200 sebulan...best gilerrrr..: Sapa nak????kita akan lebih sibuk dan runsing. Tapi di networking bisnes, semakin besar bisnes, kita semakin bebas dan tidak perlu runsing. Real time and money freedom. Inilah impian saya selepas 3-5 menjalankan perniagaan Vemma ini.

7.  Global Bonus -  Ini juga utk rank platinum ke atas, Bonus dikira drp 3% jualan dunia dan dibayar 4 kali setahun tanpa had... Bina rangkaian anda dan capai rank platinum cepat... .Apa lagi yg anda nk fikir??????

8.  Rank advancement Bonus - Anda di bayar drp usd 100 - usd 25,000 pada setiap kenaikkan pangkat. Pada rank Pinacle anda akan menerima hampir RM1 juta...lumayannn kan????


9. Pendekatan 2 kumpulan- Seperti yg telah dijelaskan, fokus dan bina 2 rangkaian anda utk menikmati pendapatan sehingga rm95,000 seminggu sebagai income pasif. Sabar...sabar...kekawan...bab duit ...semua buka mata :D Jom kita kaut jer..Vemma mmg lubuk duit Maksud kumpulan di sini...income tiada had selagi network anda berkembang sampai bila2 .Tidak lupus dan tiada had masa....dasyat bukan?????

Kalau MLM.. paling tinggi kita cuma dpt jualan kumpulan hingga 12 level (itupun maksimum). Ada yg 7 level jer...Kita punya jualan kumpulan INFINITI...buat jer...esok2 duit masuk takleh STOP.


10. Syarikat sentiasa berfikir utk kejayaan kita - BK bermula sebagai brand partners/member biasa..jadi, beliau sentiasa ingin yg terbaik utk kita. Bonus Fast start utk member baru, cycle bonus utk pendapatan jangka panjang. Dan sekarang ada pula momentum bunos...Vemma memang lubuk duit.. Penagalaman saya...mmg kekadang terkejut tgk ada tambahan bonus itu dan ini...hebat... Beliau menjalankan bisnes ini utk diwariskan kpd anak2 dan generasi seterusnya. Perniagaan ini dibina utk selamanya..maka, itu jugalah harapan beliau kepada kita. Boleh diwarisi. Kita juga boleh wariskan perniagaan kita ini kepada jenerasi seterusnya (anak2..cucu2 kita)..apa syaratnya kawan2? Yesssss DIAMOND Pack. beliau sentiasa mengambil berat perihal new brandpartners..Apa sahaja tindakan adalah utk kepentingan dan keuntungan kita. Ramai taukeh kat luar sana, hanya mementingkan keuntungan syarikat...Kita sgt bertuah..

Kawan2.....sedar tak? Kita sudah berada dlm bisnes yg tepat, masa yg tepat dan Keadaan yg tepat....

Sebelum saya akhiri topik ini, ini ada pesanan drp BK Bila kita dah pasti inilah yg kita cari...inilah yg akan mengubah hidup kita ...apa yg perlu kita BUAT??? BERTINDAKKKKKK!!!!!!

Menurut BK....Jangan tanya SUSAH atau SENANG, tapi tanya diri kita adakah BERBALOI apa yg kita lakukan dan ianya KEKAL...boleh diwarisi..... insyaAllah..usaha,tawakkal..mudah2 berjaya n dberkati, Jika ada mereka di luar sana menjanjikan bisnes yg goyang kaki dpt duit, tak buat apa duit masuk mencurah....itu semua BOHONG...kerana rezeki tidak dtg bergolek.. Kita mesti pandai memlih peluang yg terbaik dan berbaloi...utk kejayaan kita sekeluarga bersama2 selama2nya....Aminnnnn

 Kesimpulannya anda sebenarnya ada 2 pilihan

1. kerja 30 tahun utk hidup biasa2 selepas pencen

Atau
2. Kerja 3 tahun utk hidup lumayan seumur hidup..    
 
“Pilihan Ditangan Anda”    



LAMAN WEB yang mantap dan berkesan!
TIDAK PERLU menjual produk dari rumah ke rumah!


Disediakan SISTEM AUTORESPONDER yang hebat dan meyakinkan!
100% dilakukan secara ONLINE
 BONUS dibayar dalam USD dengan tukaran yang tetap
iaitu 1 USD = RM 3.80
Bimbingan dari TOP LEADER serta PERSONAL COACHING untuk anda
Pembayaran bonus terus ke akaun bank tempatan anda secara MINGGUAN


DAFTAR PERCUMA DISINI :

X Perlu Menjaja, X Perlu Menjual, XPerlu Hantar Product , X perlu Tunggu Income Sampai Sebulan, X Perlu Kerja Terkongkong
X Perlu Sewa Kedai Mahal2, X Perlu Bayar Pekerja, X Perlu Tunggu Orang Lain…….


APA YANG PERLU?

1. Credit/Debit Cards – Apply Debit Card jika Tiada Credit Cards.
2. Online Partime/Full Time anda Pilih
3. Promote URL Buat Networking/Jaringan
4. Online Tengok Income Tiap Minggu di Bank
5. Selalu Cek Website www.vemma.com anda dan MAINTAIN kerana Income anda         bermula di website ini.
A = Anda
B = Berniaga/Business
C = Cepat —— Apa Anda Dapat >>>>>> 
D = Dapat Income Mingguan, Cek Saguhati, Bonus dll
TUNGGU APA LAGI? daftar SEGERA.......

No comments:

Post a Comment