KENNETH KOH CEO VeMMA ASIA

ASSALAM SEMUA..KITA SAMBUNG LAGI EKK..
KALI NI KITA BERKENALAN DENGAN CEO VeMMA ASIA PULAK..


Kenneth Koh CEO Vemma Asia 
Kenneth Koh yang sebelum ini berkecimpung di dalam perniagaan media dan filem selama 18 tahun akhirnya membuat keputusan untuk mengasaskan Vemma Asia.

Beliau memperoleh keuntungan berjuta-juta dollar dengan menjalankan perniagaan menjual barangan yang datang dari media seperti Tom and Jerry Kids, Power Rangers, Ninja Turtle, transformers dan banyak lagi. Beliau juga adalah penerbit untuk beberapa filem dokumentari pengembaraan seperti “Land of the Dragons” dan “Mystery Tibet”. Kenneth juga adalah pengasas Video Village, rangkaian kedai yang juga pemilik hak kreatif beberapa filem blockbuster.

Pada tahun 2002, Kenneth berkerjasama bersama dengan BK Boreyko untuk menyebarkan mesej kesihatan dan kekayaan di Asia, pada mula melalui New Vision dan kemudiannya melalui Vemma. Ianya merupakan keputusan yang sukar untuk Kenneth menyertai Vemma kerana pada waktu itu beliau benar-benar sibuk dengan perniagaan media beliau.

Walaubagaimanapun selepas berjumpa dengan BK di Arizona, beliau terus membuat keputusan yang baru. Beliau dapat melihat peluang yang dibawa oleh Vemma, satu perniagaan yang meletakkan kedua-dua, kesihatan dan kekayaan sebagai misi utama syarikat.
Pada masa ini, Kenneth telah mempelopori 5 pasaran Vemma di Asia – Singapura, Malaysia, Indonesia, Taiwan dan Fillipina. Fokus beliau terletak pada perkembangan perniagaan di kawasan Asia yang lain. Beliau bukan sahaja CEO kepada syarikat, tetapi juga beliau banyak berkerjasama dengan jenama lain. Kenneth dikenali ramai atas keupayaannya untuk melatih dan memberikan latihan untuk kesemua ahli Vemma yang mempunyai lebih dari 60,000 ahli seluruh Asia.

Kejayaan Kenneth dalam industry pemasaran rangkaian kini disenaraikan sebagai antara yang tertinggi di Asia. 
SEKIAN UTK KALI INI...
JUMPA NANTI DILAIN TOPIK.
WASSALAM

Beri RUANG utk diri ,jangan mengalah dengan MASALAH !
Success Coach:Suzie Shuib
~Gold Leader~
Email:suzie.shuib@gmail.com
fbook:suzie.yazid
skype:suzie-wge
Call/SMS: 013 352 7884

No comments:

Post a Comment