Testimoni Vemma – Jantung Berlubang


Puan Shaba Abdullah bersama anak beliau yg selepas 12 tahun kini sembuh dari penyakit jantung berlubang


Assalamualaikum dan selamat malam semua.. 
Terima kasih kpd Host kita mlm ni..


Alhamdulillah saya diberi kesempatan sekali lagi utk share kehebatan produk VeMMA ..sebelum tu saya perkenalkan diri dulu yer, saya Shaba Abdullah, berasal dari Kedah dan sekarang menetap di Penang. Ibu kepada 4 org anak.

Sebelum ni saya dah pernah share VeMMA ni bagus utk penyakit darah tinggi, gout, kolestrol, buasir, resdung, masalah mata dan bagus juga utk kucing...





Malam ni saya nak share lagi satu testimoni terbaru...

Mula tu pergi klinik nak buat check up anak tiap2 bln, bila doktor check jantung, dia kata bunyi jantung mcm lain sikit, dia panggil doktor lain pula utk buat pengesahan. Akhirnya saya diminta rujuk kepada pakar di Pusat Pakar Utara (sekarang ni KMC). Hati saya dan suami dah tak berapa sedap.

Selepas berjumpa doktor pakar jantung, mmg benar anak saya mengidap jantung berlubang!!



Hati ibu mana yg tak sedih bila doktor cakap camtu... mengalir jua airmata saya walaupun ditahan... Bayangkan masa tu anak baru berumur 4 bln... Doktor kata tak perlu makan ubat atau treatment. Cuma perlu monitor saja... Doktor boleh la cakap camtu, tapi hati saya ni hanya Allah saja yg tahu… lepas 6 bln kena buat follow up lagi..

Setiap kali jumpa doktor, doktor akan kata...”Lubang still ada... Kalau demam wajib kena bagi antibiotik, kalau tak, takut dpt jangkitan kuman” Cara kampung pun saya ikhtiar... Berlanjutan sampai hampir 12 tahun..

Dan baru2 ni saya bawak anak check up pd 4/12/2012.. Alhamdulillah... Nangis juga, tapi kali ni nangis sbb gembira... Syukur ke hadrat Allah S.W.T.

Lubang tu dah kecil sgt2 sampai doktor pun payah nak kesan, satu keajaiban, segalanya berlaku dgn izin Allah !!! Hebatnya VeMMA kita ni rakan2!!


Alhamdulillah..td call mak,mak bagitau ayah dah xperlu makan ubat darah tinggi dan kolestrol lagi..doktor dah suruh ayah stop mkn ubat...syukur sgt2 padaMu Ya ALLAH.. selama 30 thn ayah berkawan rapat ngan ubat-ubatannya, tapi hari ini dah boleh ucapkan 'selamat tinggal' kat ubat2 tu semua :).. terima kasih VeMMA ♥ ♥



 Kalau nak kata VeMMA ni mahal... Cubalah kita kira berapa kosnya yg kita nak kena bayar apabila dah sakit... Tak perlu takut untuk minum VeMMA ni... InsyaAllah 2oz VeMMA sehari tu dah cukup utk keperluan kita seharian... Kita hanya mampu berikhtiar, segala-galanya milik Allah S.W.T..


Terima kasih.

SEKIAN DULU PERKONGSIAN DARI SEORANG SAHABAT YG MEMILIH VEMMA UNTUK KESIHATAN KELAURGA DAN MENAJDIKAN VEMMA SEBAGAI SUMBER PENDAPATAN BELIAU.
 JUMPA LAGI DI LAIN WAKTU....
WASSALAM



JANGAN PERNAH MENYERAH…!!!
Pelaut Agung Tidak Lahir dari
Laut Yang Tenang…..
Gold Leader & Success Coach:Suzie Shuib
Email:suzie.shuib@gmail.com
fbook:suzie.yazid
skype:suzie-wge
Call/SMS: 013 352 7884






No comments:

Post a Comment