Kisah Warga Emas Merasai Nikmat Jus VeMMA
ASSALAMUALAIKUM  
~sharing meeting skype on line V4U November 2012~

TESTIMONIAL DARIPADA GL NORSIAH JOHARI

Assalamualaikum keluarga V4U semua , apa kabar? Saya mulai dengan ucapan terima kasih kepada host malam ini dan
EL Basri yang telah memberikan saya peluang untuk buat sharing produk testimoni malam ini.

Pada bulan Januari 2012 kami telahpun  di kejutkan dengan berita emak mertua  saya dimasukkan ke hospital  Ipoh sebab x boleh nak bergerak dan perutnya sakit dan sukar bernafas, jadi kami sekeluarga pun rush balik ke Ipoh untuk melihat kondisi emak mertua saya tu
Emak mertua saya ni adalah pengidap asmah yang agak lama dan di tambah pula dengan sakit lutut dan hernia, bermacam2 ubat ditelan setiap hari x kiralah dari doctor kerajaan  ataupun swasta , bila sampai di hospital kami sedih melihat keadaannya yang x bermaya dan di sokong dengan pernafasan melalui oxygen untuk bernafas, umurnya telah 85 tahun tetapi dia bukanlah seorang yang tidak boleh berdikari,  dia mampu untuk mengurus dirinya sendiri,  apabila melihat keadaan nya sebegitu,  keluarga mula rasa resah dan tertanya-tanya adakah emak kami semua akan pulih semula.

Jadi bagi memulakan rawatan, doctor telah memberhentikan kesemua  ubat –ubatan yang telah di ambil oleh emak mertua sayani, untuk pengetahuan semua jumlah ubat yang perlu di ambil oleh emak mertua saya adalah  hampir  segenggam untuk setiap pagi dan malam, sebagai gantian kepada segenggam ubatan tersebut doctor hanya berikan inhealer untuk digunakan sekali pada waktu pagi dan sekali pada malam sahaja, sebab menurut doctor pengambilan ubat2an yang banyak untuk masa yang lama membuatkan system badannya menjadi lemah, keadaan nya ketika itu sangat menyedihkan, mak mertua saya tidak mampu berjalan utk ke toilet bukan berjalan, nak berdiri pun dia tidak boleh, jadi sepanjang hari dia terpaksa memakai lampin untuk membuang air.

Pada hari berikutnya suami telah menunjukkan VeMMa kepada doctor dan telah bertanya samada bolehkah mak mertua saya ini di beri minum Vemma, setelah meneliti kandungan yang ada di dalam Vemma, doctor telah memberi “green light”membenarkan VEMMA diberikan kepada emak mertua saya sebagai  tambahan.
Sungguh menakjubkan  pada hari ketiga pengambilan VEMMA dan di samping inhealer2 dari doctor tu emak mertua saya mula menunjukkan perubahan, dia dah boleh menggerakkan badannya untuk duduk dan menikmati makanan nya, pada petang itu pula apabila dia ingin membuang air dia telah memanggil suami dan juga anak saya untuk memimpinnya ke tandas, kami sekeluarga berasa amat lega dengan perkembangan ini,  dia dah boleh sikat rambut sendiri dan senyum pada kami dan selepas 10 hari di wad hospital Ipoh dia dibenarkan pulang kerumah.

Dirumah emak mertua kena chirit berit  pula tetapi kami teruskan juga memberi VEMMA kepada nya tetapi dikurangkan kepada 1 oz alhamdulilla 2 hari je chirit beritnya berkurangan dan dia telah  boleh mengambil makanan solid. Dikala ini emak mertua saya mengambil VEMMA kembali ke 2oz sehari dan kesihatanya bertambah baik dan kembali seperti biasa adakala nya beliau terlupa dimana tongkat nya diletakkan sebab dah berjalan sendiri je.
Urat2 yang bersimpul dan timbul di kakinya akibat mengandung 8 orang anak dan berdiri  banyak telah hilang dan betisnya dah jadi cantek tanpa urat2 yang timbul lagi. Terima kaseh kepada Vemma dan syukur ke hadrat allah yang maha esa, kita hanya berusaha dan allah yang memperkenankan, Alhamdulillah.


Memanglah VEMMA ni produk yang bagus untuk semua orang  sampai sini sahaja sharing testimoni  saya dan sekiranya ada tersilap dan salah saya memohon maaf, wasalam


SEKIAN DULU PERKONGSIAN DARI RAKAN YG MENCUBA SENDIRI PRODUK VEMMA UNTUK KELUARGA YANG TERSAYANG
 JUMPA LAGI DI LAIN WAKTU....
WASSALAM


JANGAN PERNAH MENYERAH…!!!
Pelaut Agung Tidak Lahir dari
Laut Yang Tenang…..
Gold Leader & Success Coach:Suzie Shuib
Email:suzie.shuib@gmail.com
fbook:suzie.yazid
skype:suzie-wge
Call/SMS: 013 352 7884




No comments:

Post a Comment