#1. LANGKAH PERTAMA SELEPAS UPGRED KE PAID MEMBER (PM)
Salam sejahtera,

Tahniah kerana telah menyertai keluarga Vemma. Kini anda adalah CEO utk
perniagaan Vemma anda.  Saya Suzie, merupakan success coach anda.  Terus
bersama saya dan kita bersama-sama mengorak langkah menuju puncak.  Kacaulah
saya selalu ...Sms dan skype atau YM.  Selepas ini anda akan
menerima byk emel drp saya Create satu folder utk tujuan
rujukan. Ikut satu persatu.  Sebelum kita bermula, berikut adalah beberapa
tips kejayaan daripada saya:

1.  Baca semua emel2, website ttg vemma supaya anda faham biz anda, anda kan
CEO..mesti tau semua.
2.  Promote/ buat iklan secepat mungkin percuma dan berbayar.  mesti buat
sekurangnya 1 iklan berbayar (FB atau Google Adwords). Saya akan emel
panduannya.
3.  Hadir biz preview yg berhampiran utk tambah energy dan info...supaya
anda lebih mantap..galakkan rangkaian anda buat perkara sama.  Utk
mengetahui aktiviti2 terkini boleh lihat di:
http://www.vemmaasia.com/index.php/en/event/malaysia 
(semak setiap minggu).
4. Hubungi/kacau saya selalu...1X anda mahu berjaya, 10X saya sudi membantu.

5. Duplikasi- buat dan lakukan seperti saya, jgn cipta teknik /cara
sendiri
...lambat berhasil....kalau nak cepat hasil..ikut saja...make it
short & simple.
6. Beri masa 1-6 bulan utk melihat perkembangan dan kejayaan anda dlm biz
ini.  Terbukti mereka yang berjaya cuma mengambil masa 6bln - 1thn sahaja.
 Jutawan Asia Pertama, Presidential Nursalehin cuma mengambil masa 2 tahun
++ sahaja utk menjadi jutawan.  Mungkin giliran kita selepas ini....usaha,
doa, tawakal dan konsisten..pasti berjaya.

OK, sebagai permulaan Berikut adalah perkara yang perlu anda lakukan:
1)  Download Skype  - lihat cara2 nak download skype di blog sebelah kanan anda
.PENTING!  Untuk komunikasi dengan upline anda (Skype call percuma sahaja).
add saya , suzie-wge (V-Suzie)

Jangan miss nie.....
Setiap Rabu malam, team
kita akan adakan online meeting jam 8.30-10.00 mlm menerusi skype.

Skype meeting ini disertai oleh team kita diseluruh Malaysia dan Indonesia. 

So,download skype segera supaya anda boleh join.


1) Hadir ke perjumpaan utk org baru, *Vemma Online Business Preview* ,
(LIHAT JADUAL UNTUK TEMPAT BERDEKATAN ANDA DI *
http://www.vemmaasia.com/index.php/en/event/malaysia).
Setelah mahir, then online di rumah sahaja.


2) Kejar 2 bonus utama iaitu Fast Start Bonus dan Cycle Bonus. Lagi 8 bonus
akan menyusul setelah anda dapat 2 bonus ini.


5) Bantu Paid Member anda berjaya seperti anda.




JANGAN PERNAH MENYERAH…!!!
Pelaut Agung Tidak Lahir dari
Laut Yang Tenang…..
Gold Leader & Success Coach:Suzie Shuib
Email:suzie.shuib@gmail.com
fbook:suzie.yazid
skype:suzie-wge
Call/SMS: 013 352 7884

No comments:

Post a Comment